ENGINE REPAIR KIT URSUS C360 95 MM ZETOR 95 MM MQ:48 SHIM THM
zloty203.71
Tax included
TULEJA: A=111,00 C=122,00 L=210,00 H=10,00 F=0,50 TŁOK: K=48,5 ( KH=66 ) MQ=48,00 GL=114 SWORZEŃ: 35X77, 5 PIERŚCIENI: 3CR 3 3 5CR 5
1 SZT = 1 CYLINDER
URSUS C-360
Zestaw naprawczy silnika C-4011/355/355M/360/362/ZETOR-4011 w zestawie użyto pierścieni tłokowych o lepszych od oryginału właściwościach sprężających (pierścień sprężający poddany nowoczesnej obróbce docierania warstwy chromowej) oraz zmniejszających zużycie oleju (zastosowanie chromu oraz sprężyny w pierścieniu zgarniającym. Poprzez te modyfikacje silnik będzie pracował dłużej oraz zużycie oleju w układzie tłokowym będzie mniejsze . dodatkowo w rowku na pierwszy pierścień tłokowy wstawiona jest innowacyjna stalowa wkładka SHI, która zapobiega wybijaniu tłoka przez pierścień sprężający (łatwo zaobserwujesz brak tego pierścienia na starym zdemontowanym z silnika tłoku, w którym luz pomiędzy pierścieniem, a tłokiem wynosi powyżej 0,1 mm (powinien być mniejszy niż 0,09 mm)
Zestawy naprawcze silnika THM to jedne z niewielu zestawów naprawczych na rynku do starych silników typu URSUS, ZETOR, MTZ, BELARUS, do których komponenty są produkowane w fabrykach, które obecnie dostarczają swoje wyroby (tłoki, tuleje, pierścienie tłokowe) na pierwszy montaż do nowoczesnych silników, w tym tych które spełniają najwyższe normy emisji Euro 4,Euro 5, Euro 6.
Odsetek reklamacji na zestawy THM wynosi mniej niż 0,01% i wszystkie są uznawane na zasadzie wymiany bez określania przyczyny awarii!
Negatywne opinie na temat produktów THM , zamieszczane na stronach Internetowych to robota konkurencji, która nie może przeżyć, że nowa marka przejmuje rynek (do dzisiaj tj. 12.2024, zestawy THM zamontowano podczas remontów silników w Polsce, w ponad 60 tysiącach ciągników takich marek jak URSUS C-360, C-360-3P, C-330, C-385, ZETOR etc.)