KIT DE REPARACIÓN DE MOTOR MF-3 360-3P 5R SIN CONO, THM SIN AFILAR
156,70 zloty
Tax included
TULEJA: A=93,760-93,780 C=96,70 L=216,00 H=3,87-3,90 TŁOK: KH=57,25 GL=108 SWORZEŃ: 31,75X75,3 5 PIERŚCIENI: 2,38CR 2,38 3,16 6,33CR 6,33
DUŻA KOMORA SPALANIA - MNIEJSZE PRAWDOPODOBIEŃSTWO WYDMUCHIWANIA USZCZELKI POD GŁOWICĘ
UWAGA:pierścienie tłokowe o zmiennym luzie na zamku od 0,30 do 0,20 ( piescienie olej)
3.152, 4.203,A3.152.4 MF 245 MF 255 MF 265w zestawie użyto pierścieni tłokowych o lepszych od oryginału właściwościach sprężających ( pierścień sprężający poddany nowoczesnej obróbce docierania warstwy chromowej ) oraz zmniejszających zużycie oleju ( zastosowanie chromu oraz sprężyny w pierścieniu zgarniającym . Poprzez te modyfikacje silnik będzie pracował dłużej oraz zużycie oleju w układzie tłokowym będzie mniejsze .
zestawy naprawcze silnika THM jedne z niewielu zestawów naprawczych na rynku do starych silników typu URSUS , ZETOR, MTZ , BELARUS do których komponenty są produkowane w fabrykach które obecnie dostarczają swoje komponenty ( tłoki, tuleje, pierścienie tłokowe) na pierwszy montaż do silników w tym tych które spełniają najwyzsze normy emisji Euro 4 , 5 ,6
Odsetek reklamacji na zestawy THM wynosi mniej niż 0,01% - i wszystkie są uznawane na zasadzie wymiany bez określania przyczyny awari !
Negatywne opinie na internecie na temat THM to robota konkurencji która nie może przeżyć ze nowa marka przejmuje rynek ( do teraz zestawy THM w Polsce zamontowano podczas remontów w ponad 60 tysiacach ciagnikow marek URSUS C-360 ,C360-3p, C-330, C385- ZETOR , )